Az idén 70 éves fennállását ünneplő CRESSI továbbra is az azonos nevet viselő család tulajdonában van, mintegy 100 szabadalommal és 7 000 egyedi stílusú termékkel büszkélkedhet a vízisport felszerelések szegmensében.
Ezzel együtt a cég hagyományos manufaktúraként működik, a termékek az elképzelések megszületésétől kezdve a megvalósulásig házon belül készülnek. A márka a víz alatti világ szerelmeseire összpontosít, és a fejlett technológiák öncélú, vagy extrém alkalmazása helyett inkább pihenésre és kikapcsolódásra ösztönöz. A megbízhatóság és a minőség biztosításának érdekében kiemelt szerephez jut a kutatásba, fejlesztésbe történő ismétlődő beruházás, ezzel biztosítva az anyagok, a technológiák és a funkcionalitás folyamatos fejlődését. A márka lényegét ezért talán így lehetne a legjobban összefoglalni:
"Continuity through change - A változás folytonossága"
A CRESSI büszke arra, hogy napjainkban is részese a vízisport felszerelések fejlődésének, és hogy a márkanév mára összeforrt a Made in Italy jelentésével.
Az alábbi videóban Guillaume Néry visszautazik az időben, és megidézi a cég 70 éves történetének mérföldköveit.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése