Egyszerre tekintünk a múltba és a jövőbe. A fejlődés és a növekedés érdekében a Cressi visszatért a gyökereihez. Az eredmény pedig egy feltűnően újszerű megjelenés, izgalmas új termékek és egy ihletett vízió a vállalat jövőjéről.
A Cressi most bejelentett új arculata egyszerre ünnepli a márka múltját, jelenét és izgalmas jövőjét. Az egyszerűsített vizuális újratervezéssel azt a fejlődést kívánjuk tükrözni, amelyen a Cressi vállalat története során keresztülment. A megújult arculat tulajdonképpen visszatérés a klasszikus, de feltűnő háromszög alakú fekete-sárga logóhoz, amely minden marketing- és médiaanyagon látható lesz a jövőben.
Megújult Cressi logó |
Izgatottak vagyunk az új arculatot illetően. Minden üzleti és kommunikációs csatornánkon egységes megjelenést, tónust és hangot kívántunk kialakítani. Olyan megjelenést szerettünk volna, amely összhangban van elképzeléseinkkel, értékeinkkel és jövőbeni céljainkkal. A Cressi központja Genovában, Olaszországban van, de valójában egy multikulturális cég vagyunk hét leányvállalattal, amelyek behálózzák az egész világot. Az újratervezett arculatot a Cressi család összes leányvállalata alkalmazni fogja, ami segíti üzleti növekedésünk megszilárdítását. Noha kirendeltségeink a világ különböző pontjain találhatók, az arculati újratervezés hozzájárul ahhoz, hogy a Cressi-nél mindannyian "egy nyelvet" beszéljünk, és azonosulni tudjunk a vállalat küldetésével és céljaival. Az a célunk, hogy a Cressi márka világszerte ismert legyen és azt szeretnénk, hogy sugározzon bizalamat az általunk gyártott termékek iránt.
Megújult Cressi arculati elemek |
Amiben más a Cressi
70 éve a Cressi az egyetlen márka az iparágban amely önálló vállalatként tudott fejlődni. A növekedést nem azzal érte el, hogy kisebb márkákat vásárolt fel eltérő márkafilozófiával és értékajánlattal. Éppen ellenkezőleg, a Cressi mindig hű maradt eredeti küldetéséhez és minőségi normáihoz. Jelenleg nincs még egy olyan multinacionális vállalat a vízisport-iparágban amely ugyanezt elmondhatná magáról.
Szaktudás és innováció. A biztonság és a kiválóság iránti elköteleződés. A víz alatti környezet iránti elkötelezettség. A Cressi céget 1946-ban alapították, és alapelvként az volt az ígéret, hogy a felszerelések a legmagasabb gyártási szabványok szerint készülnek. Ez a Cressi ígérete ma is minden vásárlónak, aki bármely termék megvásárlását fontolgatja.
A Cressi termékeit a tervezők, a mérnökök és a márkanagykövetek fejlesztik, tervezik, tesztelik és finomítják, valamint a Cressi vezetői; Antonio Cressi vezérigazgató és Marco Cressi menedzser. Ők nem csupán munka, vagy hobbi célból merülnek, náluk ez életforma. Ez a lelkes szakemberekből álló elkötelezett Cressi csapat a vásárlók számára tett márkaígéret fontos részét képezi - minden új terméket valós körülmények között tesztelnek a tengerben.
Tengeri teszten Antonio és Marco Cressi |
Amikor a tesztek alapján visszajelzést ad a termékekről, a csapat közvetlenül kommunikál Marco-val és Antonio-val. Így valósul meg a gyakorlatban az a Cressi ígéret, mely szerint:
"Kiváló minőségű felszerelést kínálunk, amelyben a vásárló minden alkalommal megbízhat amikor felfedezi a vizek világát".
Ez az amit a Cressi képvisel, a mód ahogyan működik és amiért kiérdemli a vásárlók figyelmét. Amint egy termék a boltok polcaira kerül, a vásárló máris a Cressi kiterjesztett családjának részévé válik. Ezt a célt maga Antonio Cressi ihlette, aki egyszemélyben a vállalati kultúra megtestesítője és zászlóvivője. A Cressi kiterjesztett családjának fejeként - Genovában és szerte a világon - Antonio sok különálló részből egyetlen céget kovácsolt, így a különböző gyártó csapatok egyetlen átfogó jövőképhez kapcsolódnak, hogy a lehető legjobb termékeket készítsék azok számára, akik szenvedélyesen szeretik a vizet és a vízi sportokat. Ez a közös szenvedély egyesíti a Cressi családot.
Liguria partvidéke |
Szoros kapcsolat a múlttal
Számunkra a Cressi-nél a jövő elválaszthatatlanul kapcsolódik a múlthoz. A tengerhez kapcsolódó erős kötődésünk formált vállalattá bennünket az olasz riviéra régiójában, ahol a székhelyünk van, és a márka több szempontból is elválaszthatatlanul kapcsolódik a tengerhez. A Cressi család több mint 70 éves múlttal rendelkezik a megbízható termékek gyártásában, és felhasznál minden korábbi tudást, szakértelmet és személyes tapasztalatot a legújabb technológiák, anyagok és formatervezés alkalmazásakor. A Cressi, akárcsak a múltban, tovább folytatja azt a büszke hagyományt, hogy folyamatosan fejlődő termékeket gyárt a víz szerelmeseinek, amelyek magas szintű minőséget, illetve biztonságot jelentenek minden Cressi márkanevet viselő termék esetében.
A Cressi célja, hogy ez a szenvedély és a kiválóság iránti elköteleződés tükröződjön a márkajelben, amely azonnal jelzi a vásárlók számára, hogy olyan terméket vásárolnak, amellyel nyugodtan élvezhetik kedvenc sportjukat, és ami ennél is fontosabb: bízhatnak abban, hogy mindeközben biztonságban lesznek.
Ami változott
A márkafrissítés a logóval kezdődik. Hiszünk abban, hogy a történeti és hagyományokban gazdag háromszög alakú logó visszatérésével és frissítésével jelezzük örökségünk iránti elkötelezettségünket, de egyúttal utat is nyitunk egy izgalmas jövő felé. A logó önmagában egy egyenlő oldalú háromszög, amely a harmónia és az egyensúly érzetét kelti az emberek, a természet és a víz között. A színek a mélyvíz színét képviselik, amelyben a kis sellő elmerül, miközben sárga fényt hordoz ami egy jól látható szín a víz alatt is. A logó középpontja egy nagy “C” betű, szimbolikusan mutatja a mély kapcsolatot a víz alatti világgal, míg a fekete és sárga kombináció hagyományos „Cressi színként” azonosítható. Ez a háromszög alakú logó nosztalgikus tiszteletadás a korábbi logóknak, frissebb megjelenéssel. A logó korábbi verzióihoz képest lényeges változás, hogy a sellő már nem hord szigonypuskát - így a logó minden olyan sportágat képvisel, amelyhez a Cressi felszerelést készít. Azonnal felismerhető és világosan közvetíti, hogy küldetésünk 1946 óta változatlan. Amikor valaki meglátja ezt a logót tudja, hogy a termék biztonságos, megbízható és körültekintően tervezett, amellyel vásárlóink az általuk oly szeretett sportágakat nyugodtan űzhetik.
Miért frissítettünk a megjelenésen
Megalakulása óta a cég szerves része az olaszországi Liguria régióban élő úszó- és szabadtüdős búvár közösségnek, ahol Antonio és Marco is felnőttek. Ez a régió bővelkedik a tengeri hagyományokban és a Földközi-tenger legjobb búvárterepei is csak karnyújtásnyira vannak. Napjainkban a Cressi azon kevés vállalatok egyike a világon, amely minden egyes célpiaca számára a termékek teljes választékát gyártja. Ugyanakkor leginkább az különböztet meg bennünket a versenytársaktól, hogy vállalati küldetésünk és filozófiánk a kezdetektől fogva a tengerrel való kapcsolatunk hosszú történetén alapul - a tenger számunkra életforma.
Marco, a Cressi család harmadik generációja, aki segíti a cég vezetését és több mint 10 éve vesz részt a napi működésben. Ő vezette az új márkastratégia kialakítását, amely többek között egy globális marketingcsapat létrehozását és egy vadonatúj vállalati megjelenést is magába foglal. Marco továbbra is elkötelezett a Cressi hagyományok mellett, miközben bemutatja friss elképzelését az új termékvonalakkal kapcsolatban, és partneri kapcsolatokat alakít ki a márkanagykövetekkel, akik osztoznak a vállalat értékeiben és büszkék arra, hogy a Cressi családhoz tartoznak.
Marco, a Cressi család harmadik generációja, aki segíti a cég vezetését és több mint 10 éve vesz részt a napi működésben. Ő vezette az új márkastratégia kialakítását, amely többek között egy globális marketingcsapat létrehozását és egy vadonatúj vállalati megjelenést is magába foglal. Marco továbbra is elkötelezett a Cressi hagyományok mellett, miközben bemutatja friss elképzelését az új termékvonalakkal kapcsolatban, és partneri kapcsolatokat alakít ki a márkanagykövetekkel, akik osztoznak a vállalat értékeiben és büszkék arra, hogy a Cressi családhoz tartoznak.
Minőséget gyártunk 1946 óta |
Az új arculat világosan jelzi: "Made in Italy"
A Cressi-nél büszkék vagyunk arra az örökségünkre, hogy közeli kapcsolatban állunk vele és elkötelezettek vagyunk a tenger iránt. A kezdetektől fogva arra inspiráljuk az embereket, hogy bátran éljék meg azt az vágyukat, hogy víz alatti felfedezők legyenek. A Cressi márka két testvér álmára és szenvedélyére épült, akik olyan termékeket szerettek volna készíteni, amelyek segítségével másokkal is biztonságosan és könnyen megoszthatják a tenger iránti szenvedélyüket. Büszkék vagyunk szerény kezdeteinkre, és izgatottak vagyunk a jövőnket illetően.
Új márkastratégiánk egy részét úgy alakítottuk ki, hogy tükrözze alapvető értékeinket, amelyek meghatározzák a Cressi gyártási szabványait, ösztönzik innovációit és fenntartják kapcsolatait az ügyfelekkel, a beszállítókkal és a partnerekkel.
"A Cressi csapat szenvedélye, tudása és szakértelme ad mélyebb értelmet a „Made in Italy” kifejezésnek."
A formatervezés esztétikája egy fontos pillér, hiszen olyan termékeket készítünk, amelyek egyszerre környezettudatosak, tartósak és szépek. A „Made in Italy” azt is jelenti, hogy nem felejtjük el azt a hagyományt, hogy tapasztalatunkat, tudásunkat, a részletekre való odafigyelést, valamint a teljesítmény és minőség iránti elkötelezettségünket komolyan vesszük, még akkor sem amikor úgy döntünk, hogy frissítjük a márka arculatát.
A minőségellenőrzés és az ügyfélszolgálat két olyan terület, ami a Cressi-nél megkülönböztetett szerepet kap - így lehet kiváló minőségű a felszerelés, amely minden alkalommal megbízható amikor a tengerben használják. Az új logó ezt az örökségünket és a jövő iránti elkötelezettségünket is tükrözi.
Oxigénes újralégző készülék a 40-es évekből... |
Az új arculat a termékkiválóság iránti elköteleződés
A Cressi márka két testvér álmára és szenvedélyére épült, akik olyan termékeket szerettek volna készíteni, amelyek segítségével másokkal is biztonságosan és könnyen megoszthatják ezt a szenvedélyüket. A Cressi a kezdetektől fogva egyesíti a tenger iránti szenvedélyt a termékek, és az általa kiszolgált vásárlók iránti szenvedéllyel. Változatlanul ez a vállalati kultúra alapértéke. Az élvonalbeli innováció, a profi búvár- és úszó sportolók támogatása, valamint a szabadidős vízisport lehetőségek bővítése iránti elkötelezettség révén a Cressi továbbra is a vízisportokat kedvelő közösség szerves része. Leegyszerűsítve, a Cressi fókuszában a szenvedély áll, mert a Cressi továbbra is a sport középpontjában van.
A hagyományos Cressi logó a cég ikonikus fekete/sárga színeit közvetíti, amelyet a víz szerelmesei világszerte ismernek. Ez a logó már több mint 70 éve segít meghatározni mit is jelent a Cressi márka.
"A márkafrissítéssel minden termékcsalád megújult vizuális megjelenést kap, amely tükrözi az adott termékvonlaban található modellek márkajegyeit."
Ugyanakkor a Cressi logó színei minden termékvonalnál egyediek lesznek. Valamennyi termékcsalád - a víz alatti vadászat, könnyűbúvárkodás, szabadtüdős merülés, sznorkeling, úszás és a vadonatúj hydrosports (felfújható és álló evezős deszka) - ezt a logót viseli majd a termékeken és a csomagoláson, valamint a különféle kiskereskedelmi elemeken.
Büszke hagyomány: Víz alatti vadász vonal (Spearfishing)
Amikor víz alatti vadászatról van szó, akkor a víz alatti vadászok által használt felszerelések jelentik a különbséget bárhol a világon. A Cressi mindent kínál, amire egy sikeres vadásznak csak szüksége lehet, a szigonyfegyverektől kezdve a búvárruhákon, maszkokon és uszonyokon át egészen a búvárkésekig. A víz alatti vadász termékcsalád színvilága a tengerhabzöldtől a mélyzöldig, illetve ciánig terjedő színekben tükröződik. A zöld a hínár és a víz alatti erdők színét utánozza, így tökéletes színek a Cressi vadász felszereléseihez, amelyek a cég kezdeteihez nyúlnak vissza, de folyamatosan frissítik és finomítják, hogy megfeleljenek a mai víz alatti vadászok igényeinek.
Az egész családnak: Úszó vonal (Swim)
A Cressi úszó termékcsaládja piacvezető a különféle felszerelések; a fürdőruhák, úszószemüvegek és egyéb más úszó kiegészítők terén. A Cressi komolyan veszi és sokat fektet a kutatás-fejlesztésbe, hogy innovatív termékeket kínálhasson nemcsak azok számára akik szórakozni szeretnének a vízben, de azoknak is akik komolyabb teljesítményt és magas minőséget várnak el az úszófelszereléstől. A világoskék árnyalatai - gondoljunk csak egy vízzel teli medence csillogó színére - határozza meg az úszó termékcsalád márkajegyeit, amely a gyerekektől a felnőttekig kínál felszereléseket. A kék szín sok mindent szimbolizálhat, beleértve a szabadságot, a képzelőerőt, az inspirációt, a magabiztosságot, a hűséget és a bizalmat, amelyek mind meghatározzák a Cressi-t és annak termékeit.
Végtelen nyári szórakozás: Sznorkel & Strand vonal
A biztonság és a kényelem kulcsfontosságú a szórakoztató sznorkelezéshez, és a Cressi sznorkel felszereléseket ezt szem előtt tartva tervezik. A trópusikék közepes árnyalatai tükrözik ennek a termékcsaládnak a márkajegyeit. A Cressi sznorkel vonal azoknak szól, akik kedvelik a sekély tengert és szívesen fedezik fel a parthoz közeli zátonyokat.
A felfedezés szenvedélye: Készülékes vonal (Scuba)
A Cressi készülékes búvárfelszereléseit világszerte ismerik, ez a márka termékeinek egyik központi eleme. Azon néhány vállalat egyike vagyunk a világon, amely a búvárfelszerelések teljes választékát gyártja a maszkoktól kezdve a légzőcsöveken, uszonyokon, légzőautomatákon, búvárkomputereken, mellényeken és búvárruhákon át számos kiegészítőig. Az óceán kék árnyalatai - a ragyogó, élénk kéktől a mély ciánkékig - a Cressi Scuba termékcsalád márkaszemélyiségét fogja tükrözni. A cián főképp az élénkséget, a fiatalságot és az energiát képviseli, így tökéletes szín azok számára, akik osztoznak az óceán, a kaland, a felfedezés és általában a búvárkodás iránti szenvedélyben.
A határok feszegetése: Szabadmerülő vonal (Freediving)
E termékcsalád márkajegyeit tükröző kék paletta a nyugtató kékeszöldtől a meditatív tintakékig terjed. Csak a szabadmerülő búvárok ismerik saját határaik feszegetésének érzését - ahogy testüket a víz alatti felfedezésekre ösztönözik, csupán egy lélegzetvétellel és a biztonságukat szavatoló felszereléssel. A Cressi felszerelésekben a búvárok nem véletlenül bíznak meg. A kisméretű maszkoktól kezdve a könnyen lélegző csöveken át a nagy teljesítményű uszonyokig a Cressi szabadmerülő felszerelései lehetőséget adnak a búvárok számára, hogy megtapasztalják a szabadságot, a kalandot, a közösséget, az önkifejezést, az éberséget és a személyes kihívásokat.
Bővülő horizontok: Vízisport vonal (Hydrosports)
Hosszas kutatást megelőzően a Cressi belépett erre a népszerű piacra a vadonatúj vízisport termékcsaláddal, amely felfújható álló eveződeszkákkal (stand up paddle) rendelkezik, minden típusú felhasználónak és felhasználási módhoz. A Hydrosports márkaegyénisége a rózsaszín-piros színek használatában fog tükröződni, amelyek a szenvedélyt jelképezik. És milyen szín illene jobban egy olyan sportághoz, amelynek több millió kedvelője van már most is?
A Hydrosports termékcsalád folytatja azt a Cressi hagyományt, amely szerint világszínvonalú termékeket gyártunk „olyan emberek által, akik szeretik a tengert olyanok számára, akik szeretik a tengert”. Ez az izgalmas termékcsalád olyan egyszerű modellt is tartalmaz, amely minden korosztálynak és tapasztalati szintnek megfelelő lehet, a gyerekektől a felnőttekig és a kezdőktől a tapasztalt evezősökig. De létezik modell azok számára is akik szeretnék ötvözni az álló evezést a búvárkodás iránti szenvedélyükkel, valamint egy másik modell, amelyet a hosszabb ideig tartó vízi edzésekhez terveztek.
Globális kirendeltség-hálózatával a Cressi magas színvonalú támogatást tud nyújtani ügyfeleinek szerte a világon. Fiókjai az Egyesült Államokban, Spanyolországban, Franciaországban, Mexikóban és Délkelet-Ázsiában (Thaiföld) találhatók. Büszkén jelentjük be legújabb fiókunk, a Cressi Australia megnyitását.
A Cressi új arculatával átöleli a jövőt
A márkafrissítés célja az volt, hogy egy új, modernebb logóval átöleljük a múltat, miközben a jövőnkre készülünk. Az 1946 óta eltelt évtizedek során erős márkát és márkaidentitást építettünk fel, ezért szándékos döntéseket akartunk hozni a frissítésével kapcsolatban is. Hiszünk abban, hogy az új arculat egyedi, kreatív és hű maradt a gyökerekhez. Több mint 70 éves múltját tükrözi az iparág egyik legjobb márkájának.
Öleljük át együtt a jövőt |
[Cressi blog]
Illusztrációk, fotók: Cressi
Búvárfelszerelést keresel? nézd meg a teljes kínálatunkat itt >>
Tetszett amit olvastál? Köszönjük, ha megosztod az ismerőseiddel is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése